English Fran�ais Deutsch Espanol Italiano Russkij


ZAMIAST 1000 SŁÓW



ZŁOTE MYŚLI oraz OBIETNICE RADOMSKICH URZĘDNIKÓW

- Każdorazowe wydłużenie sygnału zielonego dla pieszych na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną wiąże się ze zwiększeniem strat czasu dla pojazdów, co z kolei wpływa na zmniejszenie ich przepustowości - tłumaczy Mariusz Drabik z MZDiK..."
Źródło: Echo Dnia 14 X 2008

DROGI ROWEROWE W RADOMIU






Aktualności

2012-01-23
W trosce o stan finansów miasta oraz bezpieczeństwo pieszych zwróciliśmy się z wnioskiem do Prezydenta Radomia o zmianę zasad pobierania opłat w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego

Proponujemy, aby opłatami objąć postój w obrębie całego pasa drogowego danej ulicy na której obowiązuje Strefa, a nie tylko w miejscach oznaczonych znakiem D-18 (parking). Warto zauważyć, że powyższe rozwiązanie z powodzeniem funkcjonuje np. w Warszawie i Krakowie.

Proceder unikania opłat za parkowanie występuje zarówno w miejscach obowiązywania Stref jak również na obszarach bezpośrednio przylegających do jej granicy. Szczególnie widoczny jest w następujących miejscach:
  • płyta placu Jagiellońskiego;
  • ulica Żeromskiego przy budynku Łaźni;
  • ulica Reja;
  • chodniki przy przystanku końcowym autobusu linii nr 19 obok Urzędu Miejskiego;
  • chodnik na ulicy Waryńskiego na wprost dawnej szkoły muzycznej. 

Radom. Dziurawa Strefa Płatnego Parkowania
Radom. Dziurawa Strefa Płatnego Parkowania

Radom. Dziurawa Strefa Płatnego Parkowania

W przypadku niemożności wprowadzenia takiej organizacji Strefy, wnosimy o fizyczne uniemożliwienie nieprawidłowego parkowania na ulicach i placach objętych Strefą oraz na obszarach bezpośrednio do niej przylegających. Takie rozwiązanie zmusi tych, którzy do tej pory parkowali np. na płycie placu Jagiellońskiego do korzystania z płatnych miejscach. Ponadto w wielu przypadkach poprawie ulegnie bezpieczeństwo ruchu drogowego – parkujący nieprawidłowo kierowcy zasłaniają widoczność w obrębie przejść dla pieszych i skrzyżowań. Nie bez znaczenia są również oszczędności wynikłe z niewykonywania kosztownych remontów. Przykłady ostatnich dewastacji, których można było uniknąć to choćby zniszczony tuż po montażu stojak rowerowy na chodniku ulicy Reja czy połamane płyty chodnikowe przy pawilonie kwiaciarek na ulicy Focha oraz w pobliżu Katedry.



Książka 'Radom-Jerozolima. Pielgrzymka Bractwa Rowerowego' - już w sprzedaży >>>

Stojaki rowerowe



Znasz miejsce, gdzie warto postawić taki stojak?
Napisz do nas, pomożemy Ci przekonać dyrektora szkoły, banku czy właściciela kawiarni do zainwestowania w takie urządzenie.



Pomoc techniczna, cennik oraz zamówienia:
PPUH CHEMOREMONT sp. z o.o.
ul. Tokarska 3
26-600 Radom
tel. 606 393 718


CZY WIESZ ŻE ...

IM WIĘCEJ SAMOCHODÓW, TYM WIĘCEJ DRÓG. IM WIĘCEJ DRÓG, TYM WIĘCEJ SAMOCHODÓW
czytaj więcej »





| bractwo | pisma | wyprawy bractwa | forum | turystyka | przyjazne miejsca | szprychy i linki | stojaki na rowery | kontakt |
| powrót do strony głównej | dodaj do ulubionych |